Marketing sieciowy w „klasycznej” firmie.

Marketing sieciowy funkcjonuje w Polsce od ponad 25 lat. Na świecie pierwsze biznesy tego typu datuje się na początek XX wieku.  Mimo tego, iż jest to sprawdzony model budowania biznesu w dalszym ciągu nie jest doceniany przez przedsiębiorców.

Często traktują oni marketing sieciowy jak jakąś „piramidkę” i coś nielegalnego. I nie ma się co dziwić takim reakcjom. Marketing sieciowy tak jak z resztą biznes klasyczny, przyciąga oprócz tych solidnych i uczciwych ludzi również tych nieuczciwych. I to oni robią złą robotę, dzięki której tysiące osób postrzega tą branżę negatywnie.

Jednak czas płynie, nic nie pozostaje takim jak było i wszytko podlega zmianom. 25 lat to czas na tyle długi by  wyłonili się liderzy branży marketingu sieciowego na których można liczyć. Osoby, z którymi można współpracować i wspólnie odnieść sukces.

W krótkim wideo przedstawiam mój sposób postrzegania biznesu marketingu sieciowego. Mówię również o tym w jaki  sposób może on być wdrożony w działania biznesów „klasycznych”.

Zapraszam do dyskusji i pozostawienia swojego komentarza.

Pozdrawiam

Michał Miłkowski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.